Ya mmg saia salah :'(

Hye peeps ! saia hari nie bad mood and sad mood ~! arg !! benci3 ada orang kcau hubungan saya dan dia...saia tauk saia salah..yaaa saia salah..ya mmg kamu salah pilih saya..~! saya cinta kan daniel !! bukan kamu..wlaupon kamo x nk melepaskan saya...klau kamo maok fight dngan dia..fight dngan saia dulu lah men ~! arg ! SAYA SAYANG DANIEL sorang PUAS ~! arg ! tpi mmg saia salah..menyakitkan hati kamo...ya..saia tauk awk tu handsome..tpi...saya x kira handsome atau x..sya kira hati..kamo tu seorang yg penjhat..smpai nk fight dengan orang kecik dari kamo..klau saya jumpa kamo..fight dengan DANIEL..saya tampar dan BLOCK kamo kat FACEBOOK FAHAM ~! saia x suka orang kacau hubungan saia..bgus kamo lupakan saya ok..klau daniel tu playboy I DON'T CARE..saia sanggup single ~!sebb dia baik hati,penyayang dan cute boy dan dia sama sekolah dngan saia..klau sya dngan kamo..x dpat jumpa..FAHAM ? GUDBYE ~! The End hehe ~!
Suka ?? Like jer k ? // My diary

0 comments:

Post a Comment