permulaan kisah cinta ku ;D

Hye peeps ~! aku sungguh happy dah dapat kn nyaa...MR.D ~! mula2 saya bgtahu kwn dia yg saya suka MR.D ~! so next day tu..kwn dia bgthu dngan MR.D yg saia suka MR.D...aku berasaa maluu duhh..haahaha..so..smua kwn dia ckp MR.D kirim salam kat saya..saya puwn terkejut..haahaha..btol atau tidak..first2 tue..mreka cuma main2 kan saia..tpi saia ckp dengan salah satu kawan dia...saya ckp begini..serious bhaa..klau dia btol2 cintakn saya ckp lah btol2..klau dia x cinta kan saya .. saya x mengpa..saya sanggup buat apa saja demi dia..kwn dia pown mengaku yg mreka main2 kan saya..n then..kwn dia tu nk tolong saia dengan MR.D..baik sungguh hati kwn dia..hehe...the next day...kwn dia puwn bgitahu dia yg saya btol2 cintakan MR.D dan suruh MR.D trima saya..so..MR.D trima yahhooo ~! best sangt hati saia....huhu^^ I LOVE YOU DAMN DANIEL ~! malu2 pula MR.D date dngan saya...tpi saia biarkan dia dulu...klau dia dah biasa dngan saya bru saya nk bwa dia date ~! dahlah dah gunting rambut..hehe..makin handsome dia..huhu..okey lah..saya nk akhiri cerita saya dngan ayat GUD BYE...
Suka ?? Like jer k ? // My diary

0 comments:

Post a Comment