Single :D

Aku msih single okey ? dan.. sya mahu couple dngan seseorang yg aku suka..tpi aku sik tauk..nya dah ada GF or tak ? mm ??:face19: aku mok kiss pipi nya ehh..cute benar muka nya..top second hansomer kat kelas kmk..hehe..top first ya..suka seseorang..yalah kmk sik minat gik ngan ya..:face71:haha..tpi sik pa..jodoh kita ada di tangan Tuhan nak ?:face45:rasa mok cubit jaw rasa pipi nya ohh..hehe..tpi..aku mok tauk lok..nya suka x ngan aku tok ? sik patut aku trus bwa nya kaple..tetapi nya sik suka aku..malu aku kelak..haha..tetanya tanya pulak eh..nya suka aku or :22: tok ku mlas tok..fikir kan psal nya suka aku atau :22: atau nya single or ada GF ??? ADUHAI..:face14:takut juak aku..nya playboy..huhu :face75: tpi sik pa..kalau nya curang..kamk curang balit..kan2 haha..sik dalah..aku sik mok curang..tpi kalau grek aku curang..nya akn ada blasan..:face53:!hahakk kLah nya jaw ku mok crita pasal aku single ?...haha
Suka ?? Like jer k ? // My diary

0 comments:

Post a Comment